9. desember 2010

Dokumentasjon

























Jeg slet lenge med å finne ut hva det var jeg ville dokumentere og hvordan jeg ville at bilde skulle bli. Til slutt fant jeg ut at jeg ville dokumentere oppvask, noe som er veldig kjedelig, men jeg ville prøve å gjøre det spennende og kjekt (å se på). Det er mye som skjer på bildet, men jeg syntes allikevel at det fungerer godt sammen og at balansen er fin. Jeg liker spesielt godt hvordan lyset reflekteres i bestikket og skaper en fin effekt her. Det er også litt mørk/lys og varm/kald kontrast i bildet. Interessepunktet er den øverste gule hansken, men den blå oppvaskskosten trekker også oppmerksomheten vår dit. Bildet dokumenterer oppvasken bra, samtidig som det er visuellt vakkert å se på. Det er tatt med speilreflekskameraet mitt, Canon EOS 1000D.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar