7. oktober 2010

Favorittbildet mitt




















Av alle bildene (frukt, komposisjon, arrangert foto, dyr og høst) er dette favorittbildet mitt. Grunnene til at jeg valgte dette bildet er mange. Jeg syntes det ble et unikt og spennedes bilde som skilte seg ut fra de andre. Jeg har eksprimentert med lyset og lært mye. Jeg syntes bildet er en flott og spennede komposisjon. Lyset skaper fine sirkler og skygge i bildet. Jeg syntes også det er en interessant tekstur i bildet. Litchien er veldig fascinerende i form og overflate samtidig som det er en spennende tekstur på bordet som frukten står på. Jeg syntes det er ett vakkert og beroligende, men spennede bilde å se på. Bildet er tatt med min Sony Ericsson mobiltelefon. Du kan lese innlegget om frukt og dette bildet her .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar